Авторизация/регистрация в Смартс-клубе
Для покупки товара с использованием накопительных бонусов, необходимо авторизоваться.
Для входа или регистрации
введите номер телефона
Код авторизации отправлен на указанный номер в
Cостояние доставки: в очереди, повторная отправка возможна через сек.
Бонусна програма "Смартс-бонус"

Бонусна програма "Смартс-бонус"

Купуй, накопичуйте і знову купуй!

Тільки для наших відданих друзів ми зробили саму просту і ефективну бонусну програму, завдяки якій Ви можете придбати вподобаний товар не тільки грошима, але і “Смартс-бонусами. Адже це приємно: не просто економити на покупках, але ще й отримувати сюрпризи.

Як працюють "Смартс-бонуси" і що вони дають?

Знижки за номером телефону – нічого, крім Вашого мобільного телефону більше не потрібно. Всі бонуси і вся історія покупок прив'язуються до нього.
365 днів Ви можете накопичувати бонуси на своєму рахунку, а потім витрачати їх на будь-які товари в Інтернет-магазині або в роздрібних інетернет магазнах "Смартс".
Будь-який товар – бонусами можна розрахуватися за будь-який товар, без обмежень*.
1 бонус = 1 грн. – просто і зручно, як звичайні гроші.
1% від суми кожної покупки - в такому розмірі ми виробляємо нарахування на Ваш бонусний рахунок.

Як дізнатися про кількість бонусів на рахунку?

Зайдіть в особистий кабінет або просто зателефонуйте на гарячу лінію 096-1-500-500  "Смартс". Також, кількість бонусів на рахунку Вам скаже експерт  "Смартс" в будь-якому з наших магазинів.

Скільки можна оплатити з бонусного рахунку?

100% вартості будь-якого товару можливо оплатити з бонусного рахунку, до того ж, Ваші бонуси діють у доповнення до акційними цінами зі знижками! Подвійна вигода від постійної дружби з  "Смартс" :)

А як витрачати бонуси?

Спочатку переконайтеся в точній кількість бонусів на Вашому рахунку.
При оформленні замовлення на сайті, Ви будете бачити вартість замовлення без урахування бонусів, при узгодженні замовлення скажіть оператору, що бажаєте використовувати свої бонуси, оператор врахує це і використовує для поточної купівлі Ваші "Смартс-бонуси".

При купівлі в offline магазинах  "Смартс", продавцеві-консультанту необхідно повідомити, що Ви хочете використовувати свої "Смартс-бонуси".


Умови та обмеження:
Бонусна програма "Smarts-бонус" діє для всіх покупців мережі магазинів "Смартс" та покупців Інтернет-магазину www.smarts.ua, які раніше реєструвалися в програмі або бажають зареєструватися в момент оформлення покупки, залишивши свої персональні дані (номер телефону, e-mail, а так само ім'я). Суть бонусної програми "Smarts-бонус" полягає в тому, що всім клієнтам при здійсненні покупки смартфона або планшета, а так само будь-яких інших товарів, крім товарів з групи "Смартфони Apple", "Планшети iPad", нараховуються накопичувальні "Смартс-бонуси". Кількість нараховуються "Смартс-бонусів" відповідає 1% від суми, безпосередньо сплаченої клієнтом за будь-яку покупку. Зарахування "Смартс-бонусів" за купівлю може займати до 7 (семи) днів. Після зарахування на персональний рахунок, клієнт повідомляється по e-mail або смс-повідомленням на мобільний номер, які були залишені в момент здійснення покупки. Бонуси можуть бути використані відразу після нарахування або можуть зберігатися і підсумовуватися з іншими бонусами цього ж виду протягом 365 днів з моменту нарахування. Використання накопичувальних бонусів можливо як у роздрібній мережі "Смартс", так і в Інтернет-магазині smarts.ua розмір отриманої знижки соотстветствует сумі бонусів на рахунку клієнта. Накопичувальні бонуси по закінченню терміну дії 365 днів анулюються. Термін дії бонусів за різні покупки не подовжує загальний строк дії бонусів.
У роздрібній мережі "Смартс" і в Інтернет-магазині smarts.ua можливе придбання будь-яких товарів з використанням "Смартс-бонусів". Списування бонусів відбувається в момент покупки або оплати замовлення. Для успішної перевірки бонусів необхідно надати продавцю свій персональний номер телефону, який використовувався в момент здійснення покупки, за яку клієнт отримує бонуси. Оплата з використанням "Смартс-бонусів" можлива тільки за готівковий розрахунок.
Перевірка свого персонального рахунку проводиться на сайті smarts.ua в розділі "Особистий кабінет". Для авторизації необхідний особистий номер телефону, який був використаний в момент реєстрації або покупки.
Еквівалент одного "Смартс-бонус" 1 бонус=1 гривня, сума бонусів не повертається при здійсненні повернення товару. Бонуси списуються в момент оплати товару. Бонуси не переводяться у реальні гроші, і не можуть бути видані покупцеві.
При зміні номера телефону, клієнту необхідно звернутися в центр підтримки клієнтів Смартс по телефону 0961500500 і повідомити свій новий номер телефону. Баланс бонусного рахунку буде перенесено на новий номер телефону клієнта.
Здійснюючи купівлю або реєстрацію в бонусній програмі "Смартс-бонус", клієнт погоджується на передачу і використання ТОВ «Смартс» своєї персональної інформації, такої як номер мобільного телефону, e-mail, ПІБ. Так само клієнт погоджується на отримання інформаційних розсилок та смс-розсилок. Компанія «Смартс» зобов'язується зберігати конфіденційність кожного клієнта і не поширювати збережену інформацію в загальнодоступних джерелах без дозволу клієнта.
Гарячі бонуси:
Нараховуються в рамках спеціальних пропозицій для зареєстрованих учасників бонусної програми "Смартс-бонус". Ми любимо радувати наших друзів, тому регулярно даруємо спеціальні "Гарячі" бонуси, якими можна оплатити 100% будь-якого товару в роздрібних магазинах "Смартс" або в Інтернет-магазині smarts.ua! Термін дії цих бонусів 14 днів. Доплата за товар, який оплачується «палаючими» бонусами, можлива виключно за готівковий розрахунок. По закінченню терміну дії «Гарячих» бонусів вони анулюються. При використанні "гарячих" бонусів, використання "Смартс-бонусів" неможливо. "Гарячі" бонуси можна використовувати з іншими знижками або акційними пропозиціями. Гарячі бонуси "не діють при замовленнях товарів з груп "товари для дому", гаджети "Xiaomi", " товари для дітей".
Як перевірити залишок на бонусному рахунку? У будь-якому з магазинів мережі "Смартс" Ви можете звернутися до продавця-консультанта або до касира. Так само Ви можете зателефонувати в центр підтримки клієнтів "Смартс" 096-1-500-500. Крім цього, Ви можете скористатися особистим кабінетом smarts.ua/me