Авторизация/регистрация в Смартс-клубе
Для покупки товара с использованием накопительных бонусов, необходимо авторизоваться.
Для входа или регистрации
введите номер телефона
Код авторизации отправлен на указанный номер в
Cостояние доставки: в очереди, повторная отправка возможна через сек.

Повернення / обмін товарів

Обмін і повернення товару

 Ви можете повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів з моменту покупки за умовами «Закону про захист прав споживача».

 Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся що:
товар який Ви бажаєте повернути, не повинен бути у вжитку, на ньому не повинно бути слідів використання, подряпин, сколів, потертостей, на внутрішньому лічильнику телефону має бути не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не змінювалося і пр.

Так само, товар повинен бути повністю укомплектований, упаковка повинна бути цілісною а всі ярлики і заводські плівки збережені.

Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

 Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

У разі, якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, в такому випадку Продавець робить обмін товару. Але якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводиться тільки при наявності висновку/акта сервісного центру, авторизованого виробником Товару, про те, що умови експлуатації не порушені.

Де і як можна зробити обмін або повернення товару?

 Обмін та повернення товару придбаного в магазинах «Смартс» або в Інтернет-магазині smarts.ua проводиться в будь-якому з наших роздрібних магазинах. Детальніше про адреси магазинів дивіться тут. При собі вам треба мати товар, упаковку та комплектуючі до нього, гарантійний талон і товарний чек, якщо Ви здійснювали покупку на своє ім'я, наявність товарного чека не обов'язково, всі дані зберігаються в базі клієнтів Смартс під Вашим номером телефону. У разі, якщо Ви знаходитесь в місті, де немає магазинів Смартс, товар потрібно відправити «Новою поштою» попередньо погодивши це питання з менеджером по телефону підтримки клієнтів «Смартс» 0961500500