Авторизация/регистрация в Смартс-клубе
Для покупки товара с использованием накопительных бонусов, необходимо авторизоваться.
Для входа или регистрации
введите номер телефона
Код авторизации отправлен на указанный номер в
Cостояние доставки: в очереди, повторная отправка возможна через сек.

Гарантійні зобов'язання у Смартс

Я можу обміняти товар або повернути товар?
Ви можете повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів з моменту покупки за умовами «Закону про захист прав споживача». 
Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся що: 
  • товар який Ви бажаєте повернути, не повинен бути у вжитку, 
  • на ньому не повинно бути слідів використання, подряпин, сколів, потертостей, 
  • на внутрішньому лічильнику телефону має бути не більше 5 хвилин розмов, 
  • програмне забезпечення не змінювалося і пр. 
  • Так само, товар повинен бути повністю укомплектований, упаковка повинна бути цілісною а всі ярлики і заводські плівки збережені.
Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

У разі, якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, в такому випадку Продавець робить обмін товару.
Але якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводиться тільки при наявності висновку/акта сервісного центру, авторизованого виробником Товару, про те, що умови експлуатації не порушені.

Де і як можна зробити обмін або повернення товару?

Обмін і повернення товару придбаного в магазинах «Смартс» або в Інтернет-магазині www.smarts.ua проводиться в будь-якому з наших роздрібних магазинах. Детальніше про адреси магазинів дивіться тут . При собі вам треба мати товар, упаковку та комплектуючі до нього, гарантійний талон і товарний чек, якщо Ви здійснювали покупку на своє ім'я, наявність товарного чека не обов'язково, всі дані зберігаються в базі клієнтів Смартс під Вашим номером телефону.
У разі, якщо Ви знаходитесь в місті, де немає магазинів «Смартс», товар потрібно відправити «Новою поштою», попередньо погодивши це питання з менеджером по телефону підтримки клієнтів «Смартс» 0961500500. Послуга з пересилання товару назад оплачується клієнтом.

Яка гарантія на цей товар?

В залежності від вибраного товару, виробник надає різний термін гарантії, він вказаний в описі кожного товару на сайті, а так само в чеку на покупку. Гарантія надається на термін від 14 днів до 36 місяців, залежно від товару. Гарантія може бути подана виробником товару або компанією «Смартс». Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон компанії «Смартс».

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті у разі:
  • порушення збереження гарантійних пломб; 
  • наявності механічних або інших ушкоджень, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб; 
  • порушення правил використання; 
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару; 
  • якщо серійний номер або MAC-адресу, що знаходяться в пам'яті вироби, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені; 
  • якщо виявлені пошкодження, викликані попаданням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
З питань сервісного обслуговування та повернення товару звертайтеся за номером підтримки клієнтів Смартс 0961500500 (щодня 10:00 - 20:00)