{h1}
Действуй! До конца осталось:
Акция Действует ( 18.05.2020 - 15.06.2020 )

Безкоштовна заміна екрана Samsung S20 series

Ще більше впевненості разом з Samsung S20! Тільки на цьому тижні, купуючи флагманські моделі Samsung в "Смартс" отримуй цілий рік безпечного використання свого пристрою! Розбив екран? - його замінять безкоштовно! Правда круто?
Акція діє з 18 травня по 14 червня 2020 року включно.
Пропозиція діє для повнолітніх осіб, які досягли 16 років. Поточна акційна пропозиція діє при готівковому розрахунку, а також, у акційну розстрочку від банків-партнерів "УкрСібБанк" (грейс 10), "ideaBank" (грейс 10) та не надається при використанні персональних знижок та бонусів. Грошовий еквівалент вартості подарунка не відшкодовується. Термін проведення та умови акції можуть бути змінені за рішенням організатора (SAMSUNG ). Беручи участь в зазначених вище пропозиціях, учасники дають свою згоду ТОВ «СМАРТС.» на збір і обробку (накопичення, зберігання, адаптацію, відновлення, використання, поширення, знеособлення і знищення) зазначених їм даних, а саме: ПІБ, електронна пошта, телефон, адреса , з метою забезпечення реалізації відносин купівлі-продажу, відносин у сфері захисту прав споживачів, у сфері реклами і маркетингових досліджень. Джерелом збору персональних даних є інформація, безпосередньо і добровільно надана Учасником. Власником наданих Учасником персональних даних є ТОВ «СМАРТС». Детальна інформація про проведення пропозиції доступна за телефоном центру підримки клієнтів "Смартс" 0961500500 з ПН-НД 10-20 або на сайті smarts.ua.

Послуга LCD Care надає право на знижку 100% від вартості екрану вашого виробу в разі механічного пошкодження на умовах, що наведені нижче.
Послуга дійсна за умови придбання виробу в офіційних магазинах дилерів Samsung.
Послуга дійсна для смартофнів Galaxy S20 Ultra, S20+, S20.
Дія послуги не поширюється на інші запчастини виробу в разі необхідності їх заміни.
Послуга дійсна протягом основного гарантійного терміну для вашого виробу.
Послуга має одноразову дію та після використання стає неактивною.
Послуга недійсна без наявності належним чином оформлених документів, що засвідчують гарантію виробника (гарантійний талон, фіскальній чек).
Послуга недійсна, якщо: дані пристрою не зареєстровані на гарячій лінії Samsung впродовж 14 днів з дати купівлі або дані реєстрації не відповідають
даним гарантійного талону чи пристрою.

Механічні пошкодження: розбиття екрану, сколи та подряпини, що перешкоджають цільовому використанню смартфона.
Запчастини, що покриваються: основний дисплей виробу, ущільнюючі проклейки.
Запчастини, що не покриваються: будь-які інші запчастини, в тому числі корпус, задня кришка, батарея та ін.
Період дії послуги: впродовж 12 місяців з дати придбання виробу.
Кількість використань: 1 (одне).

Здійснюючи активацію Додаткового періоду гарантії Ви підтверджуєте, що ознайомились с повними умовами викладеними на сайті.

Активувати Додатковий період гарантії можна за телефоном гарячої лінії 0-800-502-000* або надіславши листа на електронну адресу sms.seu@samsung.com. Дані,
що необхідні для реєстрації: модель; серійний номер або IMEI (для Смартфонів та Планшетів); дата придбання Виробу; ПІБ.

Товары, участвующие в акции
{h1}
{h1}
Рассрочка х10
{h1}
{h1}
Рассрочка х10
{h1}
{h1}
Рассрочка х10
{h1}
{h1}
Рассрочка х10
{h1}
{h1}
Рассрочка х10
{h1}
{h1}
Рассрочка х10
{h1}
{h1}
Рассрочка х10
{h1}
{h1}
Рассрочка х10