Обмін або повернення товару, як це зробити?

Ви можете повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів з моменту покупки за умовами «Закону про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:

Товар який Ви бажаєте повернути, не повинен бути у вжитку, на ньому не повинно бути слідів використання, подряпин, відколів, потертостей, на внутрішньому лічильнику телефону має бути не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не змінювалося і ін. Так само, товар повинен бути повністю укомплектований, упаковка повинна бути цілісною, а всі ярлики і заводські плівки збережені.

Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

У разі, якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, в такому випадку Продавець проводить обмін товару.
Але якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку / акту сервісного центру, авторизованого виробником Товару, про те, що умови експлуатації не порушені.

Де і як можна зробити обмін або повернення товару?

Обмін і повернення товару купленого в магазинах «Смартс» або в Інтернет-магазині www.smarts.ua проводиться в будь-якому з наших роздрібних магазинах. Детальніше про адреси магазинів дивіться тут. При собі вам потрібно мати товар, упаковку і комплектуючі до нього, гарантійний талон і товарний чек, якщо Ви робили покупку на своє ім'я, наявність товарного чека не обов'язково, всі дані зберігаються в базі клієнтів "Смартс" під Вашим номером телефону.
У разі, якщо Ви перебуваєте в місті де немає магазинів "Смартс", товар потрібно відправити «Нової поштою» попередньо узгодивши це питання з менеджером по телефону підтримки клієнтів «Смартс» 0961500500. Покупцеві буде відправлений шаблон заяви яке необхідно вкласти в відправку разом з фіскальним чеком. Після розгляду заяви та огляду товару, за умови, що товар, що повертається не має претензій і не був використаний, клієнту повертаються кошти згідно фіскального чека. Якщо товар не відповідає вимогам "Закону про захист прав споживача" і був у використанні, має явні сліди експлуатації або істотні недоліки викликані в слідстві використання, клієнту буде надано офіційну відповідь на електронну пошту а товар відправлений назад. Оплата за відправку / отримання товару, по тарифам перевізника, клієнт бере на себе.

Який термін гарантії на товари?

Залежно від обраного товару, виробник надає різний термін гарантії, він вказаний в описі кожного товару на сайті, а так само в чеку на покупку. Гарантія надається на термін від 14 днів до 36 місяців, в залежності від товару. Гарантія може бути представлена виробником товару або компанією «Смартс». Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон компанії «Смартс».

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:

  • порушення схоронності гарантійних пломб;
  • наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • якщо серійний номер або MAC-адресу, що знаходяться в пам'яті вироби, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені;
  • якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.

Обмін та повернення товарів з розділу "Одяг Xiaomi"

Наш колектив робить все, щоб здійснювати покупки в нашому магазині було комфортно і приємно! 
Ми прекрасно розуміємо, що нелегко вибрати одяг в Інтернеті, тому ми завжди стараємось надати максимум інформації щодо одягу та взуття. 

Заміри від виробника на деякі товари вже опубліковані в описі товарів. Якщо заміри не опубліковані, їх можна запросити в чаті на сайті smarts.ua або зателефонувавши в Центр підтримки клієнтів за номером 096-1-500-500.

Звертаємо увагу, що оформлюючи замовлення, Ви надаєте згоду, що Ви ознайомленні із інформацією щодо товару і погоджуєтесь, що Вам все підходить. 

 

З питань сервісного обслуговування і повернення товару звертайтеся за номером підтримки клієнтів "Смартс" 0961500500 (щодня 10:00 - 20:00)